Miasto Inowrocław po raz kolejny promuje się na jednym z największych wydarzeń inwestycyjnych w Europie – targach Expo Real w Monachium. Po 1,5 rocznej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19, targi odbywają się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Udział naszego miasta był możliwy w ramach projektu „Invest in Bit CITY 2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego w 85 proc. ze środków unijnych.
Podczas targów Expo Real spotykają się m.in. reprezentanci rynku nieruchomości, przedstawiciele miast i regionów, deweloperzy, inwestorzy, architekci, instytucje finansowe oraz firmy z branży logistycznej.
Dzięki przystąpieniu do unijnego projektu, Inowrocław miał okazję po raz kolejny wziąć udział w targach, stając się miastem bardziej rozpoznawalnym w kraju i poza jego granicami jako miejsce, w którym warto inwestować i lokować biznes.
Warto podkreślić, iż inicjatywa BIT City2 to nie tylko targi, ale również zaplanowane na kolejne lata kompleksowe działania marketingowe obejmujące m.in. ogólnopolską kampanię w prasie branżowej oraz telewizji o zasięgu ogólnokrajowym promujące walory każdego z uczestników projektu, w którym obok Inowrocławia biorą udział także Toruń, Włocławek i Grudziądz oraz mniejsze gminy takie jak Choceń, Płużnica czy Aleksandrów Kujawski w ramach projektu „Expressway-promocja terenów inwestycyjnych”.