Od 18 kwietnia 2019 roku, firmy biorące udział w zamówieniach publicznych będą mogły przesyłać elektroniczne faktury do urzędów za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF). Każda firma, realizująca zamówienia publiczne, będzie musiała posiadać konto na Platformie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak Platforma PEF będzie działać, przyjdź lub wyślij swoją księgową na bezpłatne szkolenie pt.: „Elektroniczne fakturowanie w zamówieniach publicznych dla biznesu”
KIEDY?
06.11.2018 roku, w godz. 10.00 – 14.00
GDZIE?
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń
JAKI JEST CEL SZKOLEŃ?
– omówienie zmian w prawie, dotyczących przesyłania faktur wystawianych w ramach zamówień publicznych (18 kwietnia 2019 roku wchodzi w życie ustawa o fakturowaniu elektronicznym)
– przedstawienie zasad działania Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) – przygotowywanej przez Instytut Logistyki i Magazynowania z Poznania na zlecenie Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii
– instruktaż jak przygotować firmę do wdrożenia fakturowania elektronicznego przy realizacji zamówień publicznych
KOGO ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU?
– wykonawców zamówień publicznych (firmy dostarczające usługi lub towary do urzędów)
– dostawców rozwiązań informatycznych dla administracji
KOSZTY i REJESTRACJA
Udział w szkoleniach jest bezpłatny.
Uczestników obowiązuje rejestracja za pośrednictwem strony http://efaktura.gov.pl/szkolenia.
W celu zapisania się na szkolenie należy wypełnić i przesłać dostępny online –> FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia przyjmowane będą wg kolejności ich nadsyłania.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
www.efaktura.gov.pl
T: + 61 666 48 01
M: milena.rozwalka@ilim.poznan.pl
Program szkolenia |