Inowrocław promował się podczas jednego z największych wydarzeń inwestycyjnych w Europie – targów Expo Real w Monachium.
Podczas targów Expo Real spotykają się m.in. reprezentanci rynku nieruchomości, przedstawiciele miast i regionów, deweloperzy, inwestorzy, architekci, instytucje finansowe.
Dzięki przystąpieniu do unijnego projektu „Invest in BiT CITY 2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego”, Inowrocław miał okazję po raz kolejny wziąć udział w targach.
Targi to okazja na znalezienie kooperantów, nowych możliwości rozwojowych mojego przedsiębiorstwa oraz nawiązania kontaktów biznesowych, które w przyszłości mogą zaowocować współpracą międzynarodową – powiedział inwestor odwiedzający nasze stoisko.
Warto podkreślić, iż inicjatywa BIT City2 to nie tylko targi, ale również zaplanowane na najbliższe lata kompleksowe działania marketingowe obejmujące m.in. ogólnopolską kampanię w prasie branżowej, promującą potencjał inwestycyjny miast, przygotowanie i emisję o zasięgu ogólnopolskim spotów promujących walory każdego z uczestników projektu,
w którym obok Inowrocławia biorą udział także Bydgoszcz, Toruń, Włocławek i Grudziądz.
Dla samorządów jest to doskonała okazja do bezpośredniego kontaktu z największymi graczami na światowym rynku nieruchomości oraz do zaprezentowania terenów inwestycyjnych.